سری جدید پیامکهای ارسالی شما دوستان!!!

@@@ پیامک سرای نوای سادات @@@

دانلود آهنگ و ویدیو و تصاویر و اس ام اس و پیامک و آموزش کسب درآمد میلیونی

درباره من
«بسم الله الرحمن الرحیم» هان ای رهروان راه حقیقت و منتظران منجی موعود! بشارت باد بر شما كه لحظه قيام حضرت قائم (ع) نزدیک است. طليعه صبح ظهور تابيدن گرفته و ديگر چيزی به برآمدن آفتاب حضور نمانده است. او با پرچم «اَلبَیعتُ ِلله» به پشت درب خانه هاتان رسيده است. اكنون كه غیب جمال سرمدی و حسن یوسف زهرا به خوبی عيان شد و رايحه گل نرگس و عطر گل محمدی در سراسر عالم به مشام رسيده است، درب دلهاتان را برايش بگشاييد و عاشقانه با او عهد ببنديد؛ شاید که شما نيز از اصحاب مهدی باشید. امروز را دريابيد كه شايد فردا قضای آن را نپذيرند ...
موضوعات
نويسندگان
نويسنده :مجتبی حسینی
تاريخ: سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت: 10:1 بعد از ظهر

"مهدي جان!بايك دروغ شماراازيادبرديم.فراموش كرديم ،بي آمدنت دنيا

 تمام نمي شود.

(اللهم عجل لوليك الفرج)

 یک دوست خوب دوستی نیست که شما را همیشه تصدیق کند.

 

دوستی است که همیشه اشتباهاتتان را تصحیح کند.   ارسال توسط علی اکبر خلیلی

دوست داشتم که با یه نفر می رفتم پیتزا می خوردیم. بعد می رفتم در حالی که اونم پشت سرم میومد به طرف می گفتم :

- خوب این حساب ما رو بکن داداش. بعد مثل مرد پول می دادم و ... ارسال توسط علی اکبر خلیلی

کاش می دونستن که وقتی یکی داره داد میزنه آی گرگ باید به دادش رسید.

یا گرگ زده به گله ش یا تنهاس. هر دو تاش هم خطر ناکه.

ارسال توسط علی اکبر خلیلی

 
 
هواﮮ مُردטּ بیخ گوش مـטּ است . . .
 
 
همانجایـﮯ کـﮧ روزﮮ رد نفسهاﮮ تو بود !
ارسالی ارمغان
....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مـטּ اورژـآنـس   نیسـمـ  . . . 
 
 
 
ڪـه هـر وقـتـ بـــہ فـَنآ رفـتــے یـآכمـ بـیوفتــے !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسالی ارمغان
....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مــرگ وقٺـﮯ نـيسٺ کـﮧ در قـبر مـﮯ گـذارنـدٺ

 مـرگ آטּ لـحـظـﮧ ايسـٺ ،

کـﮧ مـيفهمـﮯ کـسـﮯ کـﮧ دوسٺــش دارﮯ

|| دوسٺٺ نـدارد ||

 

ارسالی ارمغان
....

گفتـﮯ : ما بـﮧ درد هم نمیخوریم !

 اما هرگـز ندانستـﮯ مـטּ تورا براﮮ دردهـایم نمیخـواهم . . .
ارسالی ارمغان
....

هـــیچ ڪس شبیــﮧاونیست ،

نه آنــڪﮧ هیچ ڪـس نبآشــב ؛

من دیگـــربـﮧ چشـــمآن ڪســـی زل نخوآهـــم زב . . .

ارسالی ارمغان

دختره استاتوس گذاشته نوشته زایمان خیلی درد داره! نه؟

 

پسره کامنت گذاشته *درکت می کنم جیگر*

...

...

...

عجب پیشرفت قابل توجهي داشتن پسرا

ديگه كار از ابرو برداشتن گذشت!!!

ارسال توسط دیانا

....

فردا برای زندگی خیلی دیر است,همین امروز زنده باشید و زندگی کنید

ارسال توسط یکی بود یکی نبود
....

روزگاری خواهد رسید...

همچنان كه در آغوش دیگری خفته ای , به یاد من , ستاره ها را خواهی شمرد تا آرام شوی...

دلت هوایم را خواهد كرد

به یاد خواهی آورد با هم بودن هایمان را...

خنده هایمان را...

اشكهایم را...

حرف هایم را...

در آن لحظه در دلت میگویی : دلتنگت شده ام

ارسالی از دلارام

...

آدم هــا،

 


بـراي هــم سنگ تمــام مـي گذارنــد!

 

 


امــا نـه وقتــي کــه در ميانشــان هســتي،

 

 


نــــــــه...!

 

 


آنجــا کــه در ميــان خـاک خوابيــدي،

 

 


"سنـــگِ تمــام" را ميگذارنـد و مــي رونــد...!

ارسالی از طرف دلارام

... 

بیخودی پرسه زدیم صبحمان شب بشود

 

بیخودی حرص زدیم سهم مان کم نشود

ماخدا راباخود سردعوابردیم

وقسم هاخوردیم

مابهم بدکردیم

مابهم بدکردیم

ماحقیقت هارا زیرپا له کردیم

وچقدر حظ بردیم که زرنگی کردیم

روی هرحادثه ای حرفی ازپول زدیم

ازشما می پرسم

ما که را گول زدیم؟؟؟؟؟

ارسالی از طرف تارا

....

یکی تو یکی من!

یکی از شادی هام مال تو...یکی از غصه هات مال من

یکی از زیبایی ها مال تو... یکی از زشتی ها مال من

یکی از خوبی ها مال تو...یکی از بدی ها مال من

یکی تو یکی من!

اصلا تو مال من...من مال تو!!

ارسالی از طرف دلارام

.....

دلتنگ که باشی ، آدم دیگری می‌شوی

خشن‌تر.. عصبی‌تر.. کلافه‌ تر و تلخ‌ تر

و جالبتر اینکه ، با اطرافیان هم کاری نداری

 

همه اش را نگه میداری و دقیقا سر کسی خالی میکنی ، که دلـتنگ اش هستی

ارسالی از دلارام

من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من 

 

 

 


من خودم هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد 

 

 

 


من نه عاشق هستم نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید 

 

 

 


من به دنبال نگاهی هستم که مرا از پس دیوانگیم می فهمد

.....

متنفر میشوم

از تمدن

وقتی میخواهم

لبانت را گاز بگیرم

و تو بوسه را ترجیح میدهی

فقط

به خاطر کلاسش.....!

دلارام این فرستاده ممنونیم ازش

....

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تازه ترين مطالب
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1690
بازدید دیروز : 22084
بازدید هفته : 52236
بازدید ماه : 52100
بازدید کل : 508018
تعداد مطالب : 2108
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1