انتشارات سادات effluences of sadat

@@@ پیامک سرای نوای سادات @@@

دانلود آهنگ و ویدیو و تصاویر و اس ام اس و پیامک و آموزش کسب درآمد میلیونی

درباره من
«بسم الله الرحمن الرحیم» هان ای رهروان راه حقیقت و منتظران منجی موعود! بشارت باد بر شما كه لحظه قيام حضرت قائم (ع) نزدیک است. طليعه صبح ظهور تابيدن گرفته و ديگر چيزی به برآمدن آفتاب حضور نمانده است. او با پرچم «اَلبَیعتُ ِلله» به پشت درب خانه هاتان رسيده است. اكنون كه غیب جمال سرمدی و حسن یوسف زهرا به خوبی عيان شد و رايحه گل نرگس و عطر گل محمدی در سراسر عالم به مشام رسيده است، درب دلهاتان را برايش بگشاييد و عاشقانه با او عهد ببنديد؛ شاید که شما نيز از اصحاب مهدی باشید. امروز را دريابيد كه شايد فردا قضای آن را نپذيرند ...
موضوعات
نويسندگان
نويسنده :مجتبی حسینی
تاريخ: سه شنبه 25 شهريور 1393 ساعت: 1:33 قبل از ظهر

 

sadat effluences

کتابی برای شناخت دیدگاه‌های تفسیری آیت‌الله خامنه‌ای

در طول دوران برگزاری درس تفسیر، سوره‌های مائده، انفال، توبه، و بخشی از سوره‌ی مبارکه‌ی یونس مورد بحث و تفسیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفت. از این میان، اکنون متن درس تفسیر سوره‌ی توبه در حال آماده‌سازی برای انتشار است. این متن توسط گروه پژوهش مورد مطالعه قرار گرفت و روش و قواعد تفسیری مورد استفاده‌ی ایشان در آن استخراج شد که در کتاب «مروری بر مبانی، روش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تفسیر سوره‌ی توبه» برای استفاده‌ی محققان و علاقمندان منتشر شده است.
 

روایتی کامل از دیدار شاعران با رهبر انقلاب در سال ۹۰

کتاب «جمعیت ارباب وفا»، روایت کاملی است از دیدار ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۰ (۱۴ رمضان ۱۴۳۲) رهبر انقلاب با اصحاب شعر کشور. ترتیب شاعران و متن اشعار در این کتاب، مطابق اصل جلسه بوده و هیچ‌گونه تغییری در آن صورت نگرفته است.
 

از سلسله کتاب‌های احکام موضوعی

کفاره‌ی روزه چیست و چه هنگام بر انسان واجب می‌شود؟ اگر فردی نتواند در ماه مبارک رمضان روزه بگیرد، وظیفه‌اش چیست؟ حکم روزه‌ی مسافر چیست؟ پاسخ این سؤال و سؤالات گوناگون دیگر در رابطه با موضوع روزه را در کتاب «احکام روزه» بخوانید.
 

آداب روزه‌داری احوال روزه‌داران

این کتاب برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گزیده‌ای از مجموعه توصیه‌ها، نصایح، تحلیل‌ها و مواعظی است که در ماه‌های رمضان ۲۲ سال گذشته ـ از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۹۰ ـ در بیانات معظم له ارائه شده است. نسخه‌ی کامل این کتاب را میتوانید دانلود نمایید.
 

معرفی کتاب تازه منتشر شده‌ی «دوران جدید عالم»

وقتی از دوران جدید عالم سخن می‌گوییم، شاید بسیاری گمان کنند که مرادمان دوران بعد از انقلاب صنعتی در اروپا است. اما رهبر انقلاب وقتی از دوران جدید عالم یاد می‌کنند، مرادشان دنیای بعد از انقلاب اسلامی است. کتاب «دوران جدید عالم» گفتمان انتقادی انقلاب اسلامی در شناخت تجدد را بر اساس بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بررسی و تبیین نموده است.
 

کتاب «پرسش و پاسخ» منتشر می‌شود

کتاب «پرسش و پاسخ» متن کامل پاسخ‌های مقام معظّم رهبری به پرسش‌های دانشجویان همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب منتشر می‌شود.
 

مجموعه پنج جلدی نقش و رسالت زن منتشر شد

در استخراج و گردآورى اثر حاضر، تمامی سخنرانی‌ها و پيام‌هاى رهبرمعظم انقلاب درباره‌ی زنان، از آغاز پيروزى انقلاب اسلامى تا سال ۱۳۹۲ حتّی سخنانی که رسانه‌ای نشده است ـ مانند توصیه‌هایی که هنگام خواندن خطبه‌ی عقد به جوانان داشته‌اند ـ مورد بررسى قرار گرفته است.
 

کتابی برای روش نظام‌مند تحلیل سیاسی

از ویژگی‌های کتاب این است که علاوه‌بر ویژگی‌های مهارتی، کاربرد آن در سخنان رهبر انقلاب به صورت مصداقی نشان داده شده است. کتاب دستینه‌ای راه‌گشا برای جوانان دانشجو و فعالان سیاسی است و این‌قدر کاربردی هست که می‌شود از روی دسته‌بندی آن، تحلیل‌های سیاسی رایج و مرسوم را نقد کرد.
 

آفتاب در مصاف

آفتاب در مصاف" در مدت کوتاهی بعد از انتشار سه بار تجدید چاپ شد و با استقبال خوب مخاطبان معارف عاشورایی مواجه شد. این کتاب در پنج فصل کلیات، امام حسین علیه السلام ، عاشورا، یاران عاشورا، دشمنان عاشورا و زیارات و ادعیه گردآوری شده است.
 

بایدها و نبایدهای شورای عالی انقلاب فرهنگی

کتاب شورای عالی انقلاب فرهنگی که اولین جلد از مجموعه کتاب‌های رهنمود است از هفت فصل و سه فهرست تشکیل شده است. فصل‌هایی که به ترتیب به جایگاه و اهمیت، ضرورت اجرای مصوبات این شورا و... پرداخته است.
 

مطلع عشق

این کتاب که به همت حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری گردآوری و تدوین شده است پیش از این از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده بود با تغییر ناشر از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به موسسه انقلاب اسلامی راهی کتابفروشی‌ها شد.
 

الصحوة الاسلامیة الفرص و التحدیات

این کتاب به زبان عربی است و از 3 بخش اصلی تشکیل شده است. استاد محمدعلی آذرشب ـ استاد دانشگاه تهران و فعال در زمینه تقریب بین المذاهب الاسلامی ـ تالیف کتاب را به عهده داشته است.
 

انتخابات چرا؟ چگونه؟

کتاب «انتخابات چرا؟ چگونه؟» شامل مهم‌ترین توصیه‌های انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حدفاصل بین سال‌های ۶۸ تا ۹۲ است.
 

الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

در این کتاب تلاش شده است همه‌ی مطالبی که رهبری در خصوص پیشرفت عرضه داشتند، گردآوری و در چارچوبی مناسب به بازار علم و تحقیق ارایه گردد.
 

عیار مدیران

رهبر معظم انقلاب از بدو رهبری تا کنون با نصایح و توصیه‌های‌شان و بعضا تعریف‌ها و یا هشدارهایی که نسبت به مدیران کشور داشته‌اند، در شرایط زمانی مختلف به اصلاح رفتار مدیران پرداخته‌اند.  با جمع‌آوری سخنان معظم‌له در این زمینه می‌توان به عیاری رسید که تراز مدیران انقلاب اسلامی را تعیین می‌کند.
 

شعر الصحوة الاسلامیة

این کتاب متن دیداری است که به مناسبت برگزاری کنگره شاعران بیداری اسلامی و عربی با رهبر انقلاب اسلامی برگزار شده است.
 

درس‌های پیامبر اعظم (ص)

این کتاب در 278 صفحه شامل گزیده‌ای از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره‌ی شخصیّت، ویژگی‌ها، و بعثت نبیّ مکرّم اسلام(صلّی الله‌علیه و‌آله ) است.
 

شب شاعران بیدل

«شب شاعران بیدل» علاوه بر بیانات معظم‌له، شامل متن کامل اشعار خوانده‌شده، متن گفتگوی شاعران با رهبر انقلاب در خصوص اشعارشان، بیوگرافی شاعران و تصاویر این دیدار است. مهمترین محورهای بیانات مطرح‌ شده عبارتند از: ظهور سبک جدید شعری در سال‌های اخیر، اهمیت و جایگاه شعر برای کشور، توصیه‌های رهبر انقلاب به شاعران و نظر ایشان درباره برخی از شاعران پیشکسوت مانند استاد قهرمان، فروغ فرخزاد، صاحبکار، شفیعی‌کدکنی و ...
 

المراة و استعادة هویتها الحقیقیة

«المراة و استعداد هویتها الحقیقیة» در چهار فصل و ۱۶ باب تدوین شده است و از سوی انتشارات انقلاب اسلامی با شمارگان ۳۰۰۰ نسخه در ۳۲۰ صفحه روانه کتابفروشی‌ها شده است.
 

بیانات رهبر انقلاب درباره بیداری اسلامی و مسئله فلسطین

بیانات رهبر انقلاب در این دو دیدار مهم و استراتژیک، نقش بسزایی در روشنگری فضای بیداری اسلامی و دفاع از حقوق مردم فلسطین داشته است. مطالب مطرح شده در این دو دیدار که مورد توجه بسیاری از رسانه‌های خارجی فعال در عرصه کشورهای اسلامی واقع شد، به تبیین مهم‌ترین مواضع و راهبردهای انقلاب اسلامی در قبال این دو موضوع و نیز هویت بیداری اسلامی، و آسیب‌های انقلاب‌های منطقه پرداخته است.
 

جامی ز خمخانه‌ی دل

این کتاب شامل گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بزرگداشت مقام جانباز و نیز اشعار بیش از شصت شاعر ایرانی از جمله: رضا اسماعیلی، علی انسانی، میلاد عرفان‌پور، علیرضا قزوه، ولی الله کلامی زنجانی، مصطفی محدثی خراسانی است که در پاسخ به مطروحه‌ی رهبر انقلاب و در پاسداشت مقام جانباز سروده شده است.
 

درس‌های عاشورا

اگر این حادثه را دقیق در نظر بگیرید، شاید بشود گفت انسان می‌تواند در حرکت چند ماهه حضرت ابی عبدالله (علیه السلام) از آن روزی که از مدینه خارج شد و به طرف مکه آمد، تا آن روزی که در کربلا شربت گوارای شهادت نوشید، بیش از صد درس مهم برشمارد.
 

مدح خورشید

«مدح خورشید» که در آستانه ایام رحلت امام خمینی(ره) روانه کتابفروشی‌ها شده است، شامل بیان خاطرات و تبیین مصادیق بارزی از سیره و رفتار امام خمینی(ره) است. این خاطرات که برخی از آن‌ها تاکنون انتشار عمومی نیافته است، خاطرات ایام ریاست جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای را هم شامل می‌شود.
 

نظریه بیداری اسلامی بر اساس اندیشه سیاسی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

این کتاب که در واقع مقاله مبسوط دکتر موسی نجفی در خصوص بیداری اسلامی است، یکی از تازه‌ترین محصولات موسسه انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که توسط انتشارات «نهضت نرم‌افزاری» روانه بازار شده است. نویسنده کتاب در مقدمه کتاب نوشته است: بیداری اسلامی به شکل یک نظریه منسجم و علمی در اندیشه‌ی سیاسی آیت الله خامنه‌ای موضوع این تحقیق است.
 

بیداری اسلامی، هویت تمدنی و چالش‌های پیش‌رو

این کتاب به همت موسسه انقلاب اسلامی در 3 بخش اصلی و 19 فصل به بررسی مسائل مختلف حوزه بیداری اسلامی از بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)  پرداخته است. از موضوعات این کتاب می‌توان به درآمدی بر بیداری اسلامی در کشورهای عربی، تاثیر انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی، آسیب‌شناسی پیش روی بیداری اسلامی اشاره کرد.
 

یازده گفتار پیرامون بیداری اسلامی

مطالعه این بیانات که تنها بخش کوچکی از تحلیل‌ها و نظرات معظم له در سال‌های مختلف است به خوبی نشان‌دهنده‌ی اصالت بیداری اسلامی، نقش انقلاب اسلامی در آن و تحقق وعده‌های تخلف‌ناپذیر الهی است
 

زن و بازیابی هویت حقیقی

این کتاب گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) می‌باشد که در 4 بخش اصلی و 22 فصل به بررسی مسائل مختلف حوزه زن و خانواده می‌پردازد. از موضوعات این کتاب میتوان به « پیشینه تاریخی، نگاه غرب به زن، الگوی قرآنی – اسلامی زن ، برابری و تفاوت میان زن و مرد، عوامل انحطاط زن، نقش زن در خانواده و اجتماع، مسائل مربوط به حجاب و ...» اشاره کرد.

 

انتخابات لیلة‌القدر نظام اسلامی

کتاب «انتخابات لیلة القدر نظام اسلامی» شامل گزیده‌ای از آرا و نظرات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای درباره انتخابات در نظام مردم‌سالاری اسلامی است.
 

نقشه‌ی نقش بر آب

این کتاب مروری بر دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون فتنه سال 88 است. پنج فصل اصلی دارد و در ابتدای کتاب مقدمه‌ای شیوا از دکتر محمدحسین صفارهرندی در باب راهبری حکیمانه‌ی امَت اسلامی درج گردیده است.
 

محفل شاعران آئینی

این کتاب  به همراه فیلم کامل مراسم شامل شرح کامل دیدار شاعران آئینی و مذهبی انقلاب اسلامی با حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی)، متن اشعار خوانده شده در این محفل، رزومه شاعران، تصاویر دیدار و همچنین متن کامل بیانات معظّم‌له در این نشست است  که در تاریخ 25خرداد 1390 همزمان با شب ولادت با سعادت حضرت علی(ع)، برگزار شده است.

 

هفتاد و دو سخن عاشورایی

این کتاب گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مسائل مختلف مربوط به نهضت حسینی است که از خرداد 1368 تا تیرماه 1390 در محافل و مجالس گوناگون ایراد و در قالب 72 سخن جمع‌آوری شده است.
 

روشنای علم

این کتاب دربردارنده‌ی بیانات حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای (مدّظلّه العالی)  رهبر معظّم انقلاب در مقوله‌ی علم، تولید علم، تحقیق و پژوهش از ابتدای رهبری ایشان می‌باشد که با همکاری جمعی از طلاب و محققین  حوزه علمیه قم طی حدود 3 سال کار متمرکز و مستمر تهیه شده است. این کتاب در هشت فصل به تبیین موضوعاتی مختلف مربوط به علم و تولید علم ازجمله رابطه اسلام و علم، غرب و علم، ایران و علم و ... از منظر مقام معظّم رهبری می پردازد.

 

فلسطین

کتاب فلسطین از منظرحضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای (مدّظلّه العالی)  مروری است بر دیدگاه ایشان در مورد مسئله فلسطین به همراه مقدمه ی از دکتر ولایتی که به اهمیت  فلسطین و نقش و جایگاه آن در امت اسلامی می‌پردازد. این کتاب در هشت فصل به موضوعاتی مانند شبهات مطروحه در مسئله فلسطین، آینده فلسطین، راه حل‌های مسئله‌ی فلسطین و.... از منظر مقام معظّم رهبری می‌پردازد.

 

شب پانزدهم

این کتاب شامل گزارش کامل دیدار شعرا با حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، متن اشعار خوانده شده در این محفل ادبی و همچنین متن کامل بیانات معظم‌له در این نشست است که در 14 شهریور 1388 (15 رمضان 1430 هـ. ق) برگزار شده است.
 

معارف انقلاب

در این کتاب بیش از 400 فراز از دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب با موضوع «انقلاب اسلامی» که در طول بیش از 20 سال گذشته در دیدارها، سخرانی‌ها و خطبه‌های نماز جمعه بیان شده است، جمع‌آوری و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 

شرح ماجرا

کتاب «شرح ماجرا» مروری است بر دیدگاه حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی پیرامون فتنه سال 88 که حاوی فرازهای مهمی از رهنمودهای معظّم له  و درس‌های ماندگاری از آن دوران حساس است.
 

دعا

گردآورنده این اثر در اوایل دهه 60 طی علاقه‌مندی به تحقیق درباره دعا در مباحث نمازجمعه که از سوی خطیب جمعه آن روزها ـ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ـ ایراد می‌شد نکات بکر و کلیدی را می‌یابد که انگیزه‌ای می‌شود برای گردآوری و تدوین اثر حاضر.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: دختر چادری , ,
برچسب‌ها: نبوغ نظامی, خاطرات رهبر انقلاب از شهید سپهبد علی صیاد شیرازی , کلمات قصار امام خمینی «س» ( پندها و حکمتها ), چـــادر امامــزاده , "زن که باشی" , بدانچه می کنید آگاه است, هم درد هم درمان تویی , نامه‌ای كوتاه برای امام هادی(ع) , , , شهادت و شهدا , برهنگي فرهنگ نيست, امام صادق(ع)-غیرت و مردانگی , جامعه در خطر است!, پروتون جان!, یک انسانی! , تو قبل از آن که یک زن باشی , حواست باشد بانـــــو , , , , خــدایـــا شُکـرت, خیال کن که غزالم ، بیا و ضامن من شو , , , اینجا نسل غربت بچه شیعه است ! , تـاج ِ بندگـی ! , سهمیه ای، عرضی داشتم : سهمیه ات نوش جان! دختر سرزمین من , عشق من به چادرم را نخواهی فهمید ! , عرش ِ زیـر پــایـت ، برایـت بهشـت میشـود , سنـد زهـرایی بـودنـم را امضــا میکنـد , , , ! با گلت سیلی نمیدانی چه کرد , , , چادری که باشی , بنـدگـی ام را آشکــارا به رُخ می کشـم , برای آنهایی که بی خبرند, فیسبوک , عکس های بی حجاب, جوانیم , ایرانی , دُختران قرن بیستُ یک , کمپین , تحریم , جـوانـان قـدیـم , یـواشکـی , حجاب , عفاف , , چادری, دختر چادری, دختر با حیا, چادر خاکی, مادرم زهرا, قسم به چادر خاکی, عفت و حیا, شرم و حیا, دختر کوچولوی چادری,
تازه ترين مطالب
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1172
بازدید دیروز : 22084
بازدید هفته : 51718
بازدید ماه : 51582
بازدید کل : 507500
تعداد مطالب : 2108
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1