داستان پند آموز و زیبای توبه جوانی در روز عاشورا 2

@@@ پیامک سرای نوای سادات @@@

دانلود آهنگ و ویدیو و تصاویر و اس ام اس و پیامک و آموزش کسب درآمد میلیونی

درباره من
«بسم الله الرحمن الرحیم» هان ای رهروان راه حقیقت و منتظران منجی موعود! بشارت باد بر شما كه لحظه قيام حضرت قائم (ع) نزدیک است. طليعه صبح ظهور تابيدن گرفته و ديگر چيزی به برآمدن آفتاب حضور نمانده است. او با پرچم «اَلبَیعتُ ِلله» به پشت درب خانه هاتان رسيده است. اكنون كه غیب جمال سرمدی و حسن یوسف زهرا به خوبی عيان شد و رايحه گل نرگس و عطر گل محمدی در سراسر عالم به مشام رسيده است، درب دلهاتان را برايش بگشاييد و عاشقانه با او عهد ببنديد؛ شاید که شما نيز از اصحاب مهدی باشید. امروز را دريابيد كه شايد فردا قضای آن را نپذيرند ...
موضوعات
نويسندگان
نويسنده :مجتبی حسینی
تاريخ: یک شنبه 18 مرداد 1393 ساعت: 11:59 بعد از ظهر

خانومه که دیگه امیدی به نجات نداشت با گريه گفتش که: خجالت بکش من اولاد زهرام، به خاطر مادرم فاطمه حيا کن!!! من اين کاره نيستم، من داشتم ميرفتم مجلس عزای سیداشهداعزیز فاطمه گفتم من فاطمه زهرا هم نميشناسم، من فقط يه چيز ميشناسم: جواني، جواني کردن اينارو هم هيچ حاليم نيست من اینقدرغرق تواین کاراشدم مطمئنم جهنم ميرم پس دیگه آب که ازسرگذشت چه یک وجب چه صدوجب خانمه که ازترس صداش میلرزید باهمون صدای لرزان گفت: تو ازخداوعذاب جهنم نمیترسی درسته ولی لات که هستي، غيرت لاتي داري يا نه؟من شنیدم لاتهااهل لوتی گری ومردونگی هستن _ خودت داري ميگي من زمين تا آسمون پر گناهم ، اين همه گناه کردي، بيا امشب رو مردونگي کن به حرمت مادرم زهرای مظلومه گناه نکن، اگه دستتو مادرم زهرا نگرفت برو هرکاري دلت ميخواد بکن آقامن که شهوت جلوچشاموگرفته بود هیچی حالیم نمیشد...

ادامه داره رفیق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: دختر چادری , ,
برچسب‌ها: داستان پند آموز و زیبای توبه جوانی در روز عاشورا , , , پیشوازبنیامین بهادری ایرانسل, , , [ آموزش های مقدماتی فتوشاپ ], [ ترفندهای فتوشاپ ], [ آموزش فوتوشاپ ] , [ افکت های فوتو شاپ ] , [ آموزش مقدماتی فوتوشاپ ], [ نوشتن فارسی در فوتوشاپ ] , [ پروژه های فوتوشاپ ], [ آشنایی با فوتوشاپ ] , [ کتاب فوتوشاپ ], [ یادگیری فوتوشاپ ] , [ فایل پی اس دی ] , [ فایل آماده پی اس دی ], [ طرح آماده فوتوشاپ ], [ آموزش فوتوشاپ ], [ , PSD ] [ FOTI PSD , ] , [ برنامه ], [ آماده ] , [ پروژه های فوتوشاپ ], [ انواع نقشه کشی ] , [ نقشه های ساختمان رشته عمران ] , [ نقشه برق ] , , [ اوج لذت زنان ] , [ زنان با حجاب ], [ حجاب ], [ زن با ادب ], [ عشق همسر ], [ بوس لب ] , [ عکس+ ], [ + ], [ لب ], [ خوردن ], [ لیس زدن ] , [ نبات ], [ رقص ], [ مراجع ] , [ پخش آنلاین تلویزیون ] , [ دیجیتال ], [ دوران قاعدگی ], [ پریود زنان ], [ زنان 50 ساله ] , [ علت پریود نشدن زن ], [ پریود نشدن دختر باکره ] , [ بوس ], [ لب ], [ ماشین ], [ 20 ], [ گونه ], [ پونه ], [ پوروتز ] , , [ سکس ], [ عمل ] , [ جون ] دانلود اهنگ, دانلود اهنگ ایرانی, , دانلود اهنگ با لینک مستقیم, دانلود اهنگ جدید, , دانلود اهنگ جدید ایرانی, , دانلود, ادما,, ,
تازه ترين مطالب
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1113
بازدید دیروز : 22084
بازدید هفته : 51659
بازدید ماه : 51523
بازدید کل : 507441
تعداد مطالب : 2108
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1