داستان پند آموز و زیبای توبه جوانی در روز عاشورا 3

@@@ پیامک سرای نوای سادات @@@

دانلود آهنگ و ویدیو و تصاویر و اس ام اس و پیامک و آموزش کسب درآمد میلیونی

درباره من
«بسم الله الرحمن الرحیم» هان ای رهروان راه حقیقت و منتظران منجی موعود! بشارت باد بر شما كه لحظه قيام حضرت قائم (ع) نزدیک است. طليعه صبح ظهور تابيدن گرفته و ديگر چيزی به برآمدن آفتاب حضور نمانده است. او با پرچم «اَلبَیعتُ ِلله» به پشت درب خانه هاتان رسيده است. اكنون كه غیب جمال سرمدی و حسن یوسف زهرا به خوبی عيان شد و رايحه گل نرگس و عطر گل محمدی در سراسر عالم به مشام رسيده است، درب دلهاتان را برايش بگشاييد و عاشقانه با او عهد ببنديد؛ شاید که شما نيز از اصحاب مهدی باشید. امروز را دريابيد كه شايد فردا قضای آن را نپذيرند ...
موضوعات
نويسندگان
نويسنده :مجتبی حسینی
تاريخ: یک شنبه 18 مرداد 1393 ساعت: 11:59 بعد از ظهر

اماباشنیدن کلمه زهرای مظلومه که باصدای لرزان وهمراه باگریه اون زن همراه بود تنم لرزید آقایه لحظه بدنم یخ کرد غيرتي شدم لباسامو پوشيدم و گفتم: يالا چادرو سرت کن ببينم، امشب ميخوام تو عمرم براي اولين بار به حضرت زهرا اعتماد کنم ببينم اين حضرت زهرا ميخواد چيکار کنه مارو... يالا سوار ماشينش کردم و اومدم نزديک حسينيه اي که ميخواست بره پياده اش کردم از ماشين که پياده شد داشت گريه ميکرد همينجور که گريه ميکرد و درو زد به هم، ورفت اومدم تو خونه و حالا ضد حال خورديم و حالم خوب نبودداشتم حرفهای خانومه روکه مثل پتک توسرم میخوردتوذهنم مرورمیکردم تو راه که داشتم ميبردمش تا دم حسينيه، هي گريه ميکرد و با خودش حرف ميزد، منم ميشنيدم چي ميگه اما داشت به من ميگفت ميگفت: اين گناه که ميکني سيلي به صورت مهدي ميزني، آخه چرا اينقدر حضرت مهدي رو کتک ميزني، مگه نميدوني ما شيعه ايم، امام زمان دلش ازدست ما ميگيره، اينارو ميگفت منم رانندگي ميکردم.... واردخونه شدم ديدم مادرم، پدرم، خواهرام، داداشام اينا همه رفتند هیئت تو خانواده مون فقط لات من بودم تلويزيونو که روشن کردم ديدم به صورت آنلاين کربلا را نشون ميده صفحه ي تلويزيون دو تکه شده، تکه ي راستش خود بين الحرمين و گاهي ضريحو نشون ميده، تکه دومش، قسمت دوم صفحه ي تلويزيون يه تعزيه و شبيه خوني نشون ميداد، يه مشت عرب با لباس عربي، خشن، با چفیه هاي قرمز، يه مشت بچه ها با لباس عربي سبز، اينارو با تازيانه ميزدند و رو خاکها ميکشوندند من که تو عمرم گريه نکرده بودم، ياد حرف اين دختره افتادم گفتم وااااااي يه عمره دارم تازيانه به مهدي ميزنم پاي تلويزيون دلم شکست، گفتم یازهرای مظلومه دست منو بگير یازهرا يه عمره دارم گناه ميکنم، دست منو بگير من ميتونستم گناه کنم، اما به تو اعتماد کردم. کسي تو خونه نبود، ديگه هرچي دوست داشتم گريه کردم توسروصورت خودم میزدم گريه هاي چند ساله که بغض شده بود، گريه ميکردم، داد ميزدم، عربده ميکشيدم، خجالت که نميکشيدم چون کسي نبودیه حس عجیبی بهم دست داده بودکه توی همه عمرم تجربه نکرده بودم احساس میکردم سبک شدم احساس میکردم تازه متولدشدم.... نیمه شب بود، باصدای بازشدن قفل در ازخواب بیدارشدم همون پای تلویزیون خوابم برده بودپدر و مادرم از حسينيه آمدند تا مادرم درو باز کرد، وارد شد تو خونه، تا نگاه به من کرد (اسمم رضاست)،

ادامه رو هم بخون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: دختر چادری , ,
برچسب‌ها: داستان پند آموز و زیبای توبه جوانی در روز عاشورا , , , پیشوازبنیامین بهادری ایرانسل, , , [ آموزش های مقدماتی فتوشاپ ], [ ترفندهای فتوشاپ ], [ آموزش فوتوشاپ ] , [ افکت های فوتو شاپ ] , [ آموزش مقدماتی فوتوشاپ ], [ نوشتن فارسی در فوتوشاپ ] , [ پروژه های فوتوشاپ ], [ آشنایی با فوتوشاپ ] , [ کتاب فوتوشاپ ], [ یادگیری فوتوشاپ ] , [ فایل پی اس دی ] , [ فایل آماده پی اس دی ], [ طرح آماده فوتوشاپ ], [ آموزش فوتوشاپ ], [ , PSD ] [ FOTI PSD , ] , [ برنامه ], [ آماده ] , [ پروژه های فوتوشاپ ], [ انواع نقشه کشی ] , [ نقشه های ساختمان رشته عمران ] , [ نقشه برق ] , , [ اوج لذت زنان ] , [ زنان با حجاب ], [ حجاب ], [ زن با ادب ], [ عشق همسر ], [ بوس لب ] , [ عکس+ ], [ + ], [ لب ], [ خوردن ], [ لیس زدن ] , [ نبات ], [ رقص ], [ مراجع ] , [ پخش آنلاین تلویزیون ] , [ دیجیتال ], [ دوران قاعدگی ], [ پریود زنان ], [ زنان 50 ساله ] , [ علت پریود نشدن زن ], [ پریود نشدن دختر باکره ] , [ بوس ], [ لب ], [ ماشین ], [ 20 ], [ گونه ], [ پونه ], [ پوروتز ] , , [ سکس ], [ عمل ] , [ جون ] دانلود اهنگ, دانلود اهنگ ایرانی, , دانلود اهنگ با لینک مستقیم, دانلود اهنگ جدید, , دانلود اهنگ جدید ایرانی, , دانلود, ادما,, ,
تازه ترين مطالب
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1261
بازدید دیروز : 22084
بازدید هفته : 51807
بازدید ماه : 51671
بازدید کل : 507589
تعداد مطالب : 2108
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1