داستان پند آموز و زیبای توبه جوانی در روز عاشورا 4

@@@ پیامک سرای نوای سادات @@@

دانلود آهنگ و ویدیو و تصاویر و اس ام اس و پیامک و آموزش کسب درآمد میلیونی

درباره من
«بسم الله الرحمن الرحیم» هان ای رهروان راه حقیقت و منتظران منجی موعود! بشارت باد بر شما كه لحظه قيام حضرت قائم (ع) نزدیک است. طليعه صبح ظهور تابيدن گرفته و ديگر چيزی به برآمدن آفتاب حضور نمانده است. او با پرچم «اَلبَیعتُ ِلله» به پشت درب خانه هاتان رسيده است. اكنون كه غیب جمال سرمدی و حسن یوسف زهرا به خوبی عيان شد و رايحه گل نرگس و عطر گل محمدی در سراسر عالم به مشام رسيده است، درب دلهاتان را برايش بگشاييد و عاشقانه با او عهد ببنديد؛ شاید که شما نيز از اصحاب مهدی باشید. امروز را دريابيد كه شايد فردا قضای آن را نپذيرند ...
موضوعات
نويسندگان
نويسنده :مجتبی حسینی
تاريخ: یک شنبه 18 مرداد 1393 ساعت: 11:59 بعد از ظهر

 يه نگاه به من کرد گفت: رضا جان حالت خوبه؟چراچشمات قرمزه چراصورتت قرمزشده گفتم چیزی نیست گفت صدات چراگرفته همه نگران بودن دورموگرفته بودن گفتم چیزی نیست امشب براامام حسین عزاداری کردم همه ازتعجب مات مونده بودن مادرم گریه میکرد وخداروشکرمیکردمیگفت ممنونم خداکه دعاهای منومستجاب کردی و..... افتادم به پای پدر و مادرم، گريه.... تورو به حق اين شب عاشورا منو ببخشید من اشتباه کردم بابام گريه میکردمادرم گريه میکرد خواهروبرادرام.... صبح عاشورا، زنجيرو برداشتم و پيرهن مشکي رو پوشيدم و رفتم سمت حسینیه محلمون تو حسينيه که رفتم، ميشناختند، ميدونستند من هيچوقت اينجاها نميومدم همه یه جوری نگام میکردن سرپرست هيئت آدم مسنیه آمد و پيشونيمو بوسيد و بغلم کرد و گفت رضاجان خوش آمدي، منت سر ما گذاشتي منم خجالت میکشیدم آخه یه عمرباعث اذیت وآزارمردم اون محله بودم...رفتم تودسته و هي زنجير ميزدم وبه ياد اون سيلي هايي که به مهدي زده بودم گريه ميکردم هي زنجير ميزدم به ياد کتکايي که با گناهانم به امام زمان زدم گريه ميکردم جلسه که تمام شد، نهارو که خورديم، سرپرست هيئت منو صدا زد گفت: رضاجان میای کربلا؟ گفتم: کربلا؟!! من؟!!! من پول ندارم!!! گفت نوکرتم، پول یعنی چی؟ خودم میبرمت هنوز ماه صفر تموم نشده بود دیدم بین الحرمینم زدم تو صورتم گفتم حسین جان میخوای با دل من چکار کنی؟ زهراجان من یه شب تو عمرم به تو اعتماد کردم، کربلاییم کردی؟ بی بی جان من یه عمرزیربارگناه مرده بودم توزنده ام کردی؟ اومدم ضریح آقا رو گرفتم، ضریح امام حسینو، گریه کردم. داد میزدم، حسین جان، حسین جان، دستمو بگیر حسین جان، پسر فاطمه دستمو بگیر، نگذار برگردم دوباره نذاردوباره راهموگم کنم..... سرپرست هیئت کاروان زیارتی داره داره، مکه مدینه میبره. یه روزتومسجدمنودیدصدام زدرضاجان میای به عنوان خدمه بریم مدینه، گفت همه کاراش با من، من یکی از خدمه هام مریض شده خلاصه آقا چندروزه ویزای مارو گرفت، یه وقت دیدیم ای بابا سال تمام نشده تو قبرستان بقیع، پای برهنه، دنبال قبر گمشده ی زهرا دارم میگردم گریه کردم: زهرا جان، بی بی جان، با دل من میخوای چکار کنی؟ من یه شب به تو اعتماد کردم هم کربلاییم کردی هم حاجی!!! خلاصه دیگه شغل پیداکردمو اهل کاروزحمت شده بودم رفیقای اون چنینی را گذاشته بودم کنار و آبرو پیدا کردم یه مدتی، 

ادامه داستان در پست بعد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: دختر چادری , ,
برچسب‌ها: داستان پند آموز و زیبای توبه جوانی در روز عاشورا , , , پیشوازبنیامین بهادری ایرانسل, , , [ آموزش های مقدماتی فتوشاپ ], [ ترفندهای فتوشاپ ], [ آموزش فوتوشاپ ] , [ افکت های فوتو شاپ ] , [ آموزش مقدماتی فوتوشاپ ], [ نوشتن فارسی در فوتوشاپ ] , [ پروژه های فوتوشاپ ], [ آشنایی با فوتوشاپ ] , [ کتاب فوتوشاپ ], [ یادگیری فوتوشاپ ] , [ فایل پی اس دی ] , [ فایل آماده پی اس دی ], [ طرح آماده فوتوشاپ ], [ آموزش فوتوشاپ ], [ , PSD ] [ FOTI PSD , ] , [ برنامه ], [ آماده ] , [ پروژه های فوتوشاپ ], [ انواع نقشه کشی ] , [ نقشه های ساختمان رشته عمران ] , [ نقشه برق ] , , [ اوج لذت زنان ] , [ زنان با حجاب ], [ حجاب ], [ زن با ادب ], [ عشق همسر ], [ بوس لب ] , [ عکس+ ], [ + ], [ لب ], [ خوردن ], [ لیس زدن ] , [ نبات ], [ رقص ], [ مراجع ] , [ پخش آنلاین تلویزیون ] , [ دیجیتال ], [ دوران قاعدگی ], [ پریود زنان ], [ زنان 50 ساله ] , [ علت پریود نشدن زن ], [ پریود نشدن دختر باکره ] , [ بوس ], [ لب ], [ ماشین ], [ 20 ], [ گونه ], [ پونه ], [ پوروتز ] , , [ سکس ], [ عمل ] , [ جون ] دانلود اهنگ, دانلود اهنگ ایرانی, , دانلود اهنگ با لینک مستقیم, دانلود اهنگ جدید, , دانلود اهنگ جدید ایرانی, , دانلود, ادما,, ,
تازه ترين مطالب
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 425
بازدید دیروز : 22084
بازدید هفته : 50971
بازدید ماه : 50835
بازدید کل : 506753
تعداد مطالب : 2108
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1