داستان پند آموز و زیبای توبه جوانی در روز عاشورا 5

@@@ پیامک سرای نوای سادات @@@

دانلود آهنگ و ویدیو و تصاویر و اس ام اس و پیامک و آموزش کسب درآمد میلیونی

درباره من
«بسم الله الرحمن الرحیم» هان ای رهروان راه حقیقت و منتظران منجی موعود! بشارت باد بر شما كه لحظه قيام حضرت قائم (ع) نزدیک است. طليعه صبح ظهور تابيدن گرفته و ديگر چيزی به برآمدن آفتاب حضور نمانده است. او با پرچم «اَلبَیعتُ ِلله» به پشت درب خانه هاتان رسيده است. اكنون كه غیب جمال سرمدی و حسن یوسف زهرا به خوبی عيان شد و رايحه گل نرگس و عطر گل محمدی در سراسر عالم به مشام رسيده است، درب دلهاتان را برايش بگشاييد و عاشقانه با او عهد ببنديد؛ شاید که شما نيز از اصحاب مهدی باشید. امروز را دريابيد كه شايد فردا قضای آن را نپذيرند ...
موضوعات
نويسندگان
نويسنده :مجتبی حسینی
تاريخ: یک شنبه 19 مرداد 1393 ساعت: 1:3 قبل از ظهر

دو سالی گذشت همه ماجرا یه طرف، این یه قصه که میخوام بگم یه طرف مادر ما گفت: رضاجان حالا که کار داری، زندگی داری، حاجی هم شدی، مکه هم رفتی، کربلایی هم شدی، نوکر امام حسین هم شدی، آبرو پیدا کردی، اجازه میدی بریم برات خواستگاری؟ گفتم هرچی نظرشماست مادر،من روحرف شماحرف نمیزنم رفتند گفتند یه دختری پیدا کردیم خیلی دختر مومنه و خوبیه خلاصه رفتیم خواستگاری پدر دختر تحقیقاتشو کرده بود. منو برد توی یه اتاق و درو بست و گفت: ببین پسر من میدونم کی هستی. اما دو سه ساله نوکر ابی عبدالله شدی. میدونم چه کارها و چه جنایات و .... همه ی اینارو میدونم، ولی من یه خواهش دارم، چون با حسین آشتی کردی دخترمو بهت میدم نوکرتم هستم. فقط جان ابی عبدالله از حسین جدا نشو. همین طوری بمون. من کاری با گذشته هات ندارم. من حالاتو میخرم. من حالا نوکرتم. منم بغلش کردم پدر عروس خانم را، گفتم دعا کنید ما نوکر بمونیم. گفت از طرف من هیچ مانعی نداره، دیگه عروس خانم باید بپسنده و خودتون میدونید گفتند عروس خانم چای بیارند. ما هم نشسته بودیم. پدرمون، خواهرمون، مادرمون، اینها همه، مادرش، خاله اش، عمه اش، مهمونی خواستگاری بود دیگه عروس خانم وقتی باسینی چای وارد شدیه نگاه به من کرد، یه وقت گفت: یا زهرا!!!!! سینی از دستش ول شد و گریه و از سالن نرفته خورد روی زمین... مادرش، خاله اش، مادر من، خواهر ما رفتند زیر بغلشو گرفتند و بردنش توی اتاق من دیدم فقط صدای شیون از اتاق بلنده همه فقط یک کلمه میگن: یا زهرا!!! منم دلم مثل سیر و سرکه میجوشید، چه خبره! مادرمو صدا زدم، گفتم مادر چیه؟ گفت مادر میدونی این عروس خانم چی میگه؟ گفتم چی میگه؟ گفت: مادر میگه که.... دیشب خواب دیدم حضرت زهرا اومده به خواب من، عکس این پسر شمارو نشونم داده، گفته این تازگیا با حسین من رفیق شده.... به خاطر من ردش نکن مادر دیشب حضرت زهرا سفارشتو کرده.... به خدا جوونا اگر رفاقت کنید، اعتماد کنید، اهل بیت آبروتون میده، دنیاتون میده، آخرتتون میده ای آبرودار آبرویم را بخر٬ جان زهرا از گناهم درگذر... یازهرا...(بخا'طر حضرت زهرا کپی کنید!ب ثواب مادر خوبی ها! ثوابش برا عزیز سفر کرده من اشک اگه تو چشاتون حلقه زد،اگه قلبتون تند زد فاتحه بخونید و کپی کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: دختر چادری , ,
برچسب‌ها: داستان پند آموز و زیبای توبه جوانی در روز عاشورا , , , پیشوازبنیامین بهادری ایرانسل, , , [ آموزش های مقدماتی فتوشاپ ], [ ترفندهای فتوشاپ ], [ آموزش فوتوشاپ ] , [ افکت های فوتو شاپ ] , [ آموزش مقدماتی فوتوشاپ ], [ نوشتن فارسی در فوتوشاپ ] , [ پروژه های فوتوشاپ ], [ آشنایی با فوتوشاپ ] , [ کتاب فوتوشاپ ], [ یادگیری فوتوشاپ ] , [ فایل پی اس دی ] , [ فایل آماده پی اس دی ], [ طرح آماده فوتوشاپ ], [ آموزش فوتوشاپ ], [ , PSD ] [ FOTI PSD , ] , [ برنامه ], [ آماده ] , [ پروژه های فوتوشاپ ], [ انواع نقشه کشی ] , [ نقشه های ساختمان رشته عمران ] , [ نقشه برق ] , , [ اوج لذت زنان ] , [ زنان با حجاب ], [ حجاب ], [ زن با ادب ], [ عشق همسر ], [ بوس لب ] , [ عکس+ ], [ + ], [ لب ], [ خوردن ], [ لیس زدن ] , [ نبات ], [ رقص ], [ مراجع ] , [ پخش آنلاین تلویزیون ] , [ دیجیتال ], [ دوران قاعدگی ], [ پریود زنان ], [ زنان 50 ساله ] , [ علت پریود نشدن زن ], [ پریود نشدن دختر باکره ] , [ بوس ], [ لب ], [ ماشین ], [ 20 ], [ گونه ], [ پونه ], [ پوروتز ] , , [ سکس ], [ عمل ] , [ جون ] دانلود اهنگ, دانلود اهنگ ایرانی, , دانلود اهنگ با لینک مستقیم, دانلود اهنگ جدید, , دانلود اهنگ جدید ایرانی, , دانلود, ادما,, ,
تازه ترين مطالب
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1357
بازدید دیروز : 22084
بازدید هفته : 51903
بازدید ماه : 51767
بازدید کل : 507685
تعداد مطالب : 2108
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1